FAQ
Hvornår kan jeg spise morgenmad?
Du kan nyde din morgenmad fra buffeten i vores morgenmadsrestaurant hverdage kl. 06:30-10:00, weekender kl. 07:00-11:00 og helligdage 7:00-11:00. Restauranten ligger på 6. etage og byder desuden på tagterrasse med morgenudsigt til byens tage.
Hvornår er check-in og check-out?
Check-in kan ske fra kl. 15:00 og check-out skal ske senest kl. 12:00. Har du brug for en tidligere check-in eller senere check-out, er du velkommen til at kontakte os, og så vil vi gøre vores bedste for at imødekomme dit ønske. Uanset kan du gratis og trygt opbevare din bagage hos os.
Kan jeg få gratis Wi-Fi?
Hvor ofte er der rengøring af værelset hvis jeg overnatter flere nætter i træk?
Vi lader det være op til dig at bestemme, om du vil have daglig rengøring af værelset, hvis du overnatter flere nætter i træk. Ligesom du selv kan bestemme, hvornår du vil have skiftet håndklæder. Det betyder, at vi ikke automatisk gør rent på dit værelse, men lader dig tage valget. Dog rengører vi automatisk dit værelse på 4. dagen.
Ønsker du alligevel daglig rengøring af værelset og/eller nye håndklæder, kommer vi med glæde. Du skal blot meddele det i receptionen, inden kl. 22:00 aftenen forinden. Husk at oplyse os dit værelsesnummer.
Hvor kan jeg parkere, og hvad koster det?
Vi kan tilbyde et par enkelte parkeringspladser ved vores hotel til en døgnpris på
Under hotellet ligger parkeringshuset APCOA, åben kl. 07:00 – 24:00. Indgang ved Jernbanegade 1, 1608 København.Parkering koster omkring
Du kan også benytte parkeringskælderen i Axel Towers, som ligger lige ved siden af hotellet. Parkering koster
Må jeg tage min hund eller kat med?
Ja, dit kæledyr er mere end velkommen hos os og må være overalt på hotellet (dog ikke i vores morgenmadsrestaurant og altid under dit opsyn). Så fortæl os gerne, at du tager din hund eller kat med, når du booker – og så sørger vi for at stille mad- og vandskål, hundeposer og godbidder klar, når I ankommer. Vi tilbyder også at lufte din hund, hvis du blot husker at give os besked, når du checker ind.
Hvordan kommer jeg hen til hotellet?
Du kan nemt komme til og fra vores hotel, alt efter om du ankommer til København med fly, Oslobåden eller tog. Se dine transportmuligheder her.
Hvornår har receptionen åben?
Vores reception er åben hele døgnet rundt, og har du brug for hjælp til fx transfer, parkering, bil- og cykeludlejning, udprintning, anbefalinger til lokalkendte must-sees eller lignende, er du mere end velkommen til at henvende dig hos os.
Hvornår kan jeg spise i restauranten?
Vi kan desværre ikke tilbyde frokost og aftensmad på hotellet, men vil til gengæld gerne give dig vores bedste anbefalinger med på vejen, hvis du henvender dig i receptionen.
Er hotellet handicapvenligt?
Handicap er mange ting. Derfor vil det altid være en individuel vurdering. Vi samarbejder med Godadgang.dk, der har vurderet vores faciliteter. Se venligst her. Vi anbefaler altid at kontakte os på forhånd, så vi kan efterkomme ønsker og behov så godt som muligt.