FAQ
Hvornår kan jeg spise morgenmad?
Du kan nyde din morgenmad fra buffeten i vores morgenmadsrestaurant mandag-fredag kl. 06.30-10.00 samt weekender og helligdage kl. 07.00-11.00. Restauranten ligger på 6. etage og byder desuden på tagterrasse med morgenudsigt til Rådhuspladsen og byens tage. Hvis du skal checke tidligt ud eller blot er på farten fra morgenstunden, tilbyder vi en lille morgenmad ’to go’, som du kan hente i lobbyen fra kl. 5.00.
Hvornår er check-in og check-out?
Check-in kan ske fra kl. 15:00 og check-out skal ske senest kl. 12:00. Har du brug for en tidligere check-in eller senere check-out, er du velkommen til at kontakte os, og så vil vi gøre vores bedste for at imødekomme dit ønske. Uanset kan du gratis og trygt opbevare din bagage hos os.
Kan jeg få gratis Wi-Fi?
Hvor kan jeg parkere, og hvad koster det?
Vi kan tilbyde et par enkelte parkeringspladser ved vores hotel til en døgnpris på
Du kan også parkere i OnePark-parkeringshuset under vores hotel. Parkering koster
Du kan også benytte parkeringskælderen i Axel Towers, som ligger lige ved siden af hotellet. Parkering koster
Må jeg tage min hund eller kat med?
Ja, dit kæledyr er mere end velkommen hos os og må være overalt på hotellet (dog ikke i vores morgenmadsrestaurant og altid under dit opsyn). Så fortæl os gerne, at du tager din hund eller kat med, når du booker – og så sørger vi for at stille mad- og vandskål, hundeposer og godbidder klar, når I ankommer. Vi tilbyder også at lufte din hund, hvis du blot husker at give os besked, når du checker ind.
Hvordan kommer jeg hen til hotellet?
Du kan nemt komme til og fra vores hotel, alt efter om du ankommer til København med fly, Oslobåden eller tog. Se dine transportmuligheder her.
Hvornår har receptionen åben?
Vores reception er åben hele døgnet rundt, og har du brug for hjælp til fx transfer, parkering, bil- og cykeludlejning, udprintning, anbefalinger til lokalkendte must-sees eller lignende, er du mere end velkommen til at henvende dig hos os.
Hvornår kan jeg spise i restauranten?
Vi kan desværre ikke tilbyde frokost og aftensmad på hotellet, men vil til gengæld gerne give dig vores bedste anbefalinger med på vejen, hvis du henvender dig i receptionen.
Er hotellet handicapvenligt?
Ja, vores hotel er handicapvenligt, da mange af vores værelser er rummelige og har gode adgangsforhold. Hvis du har brug for et handicapvenligt værelse under dit ophold, så kontakt os direkte på tlf.nr. +45 3338 1200 eller via e-mail.